vrijdag 14 augustus 2015

Stake Your Claim, Birthday

Hallo creatievelingen

Ook vandaag weer een kaart gemaakt met Stake Your Claim en Handpicked Framelits Dies. En omdat ik heel graag laat zien dat je er alle kanten mee op kunt, heb ik beide net even anders gebruikt. Geweldig vind ik dat, als ik kan laten zien wat je er nog meer mee kunt doen. Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door een kaart die ik op Pinterest heb gevonden.

Het papier is van: Schoolhouse Designer Series Paper en van de Colour Collections (pagina 144). Elke kleurenfamilie heeft een eigen blok design papier waardoor je bij elke kleur altijd een passend design papier hebt. En ik ben echt SUper enthousiast over deze nieuwe blokken. Het papier is 12" bij 12" (30,5 bij 30,5 cm). En de designs zijn fan-tas-tisch! Streepjes, stipjes, bloemetjes en zelfs geschreven tekstjes.

Ik heb de stippeltjes gebruikt, want die vond ik het beste passen bij de verjaardagsslinger. De grote banners zijn gemaakt met de pons: Banner Triple (pagina 165) een Must-have voor iedereen die van banners houdt. Voor de kleintjes heb ik de kleine Banner Punch gebruikt (pagina 166). De kleine tekst onderin komt van de set: Something to Say (pagina 108).


Ik heb hier alleen het tekstgedeelte van de stempel beïnkt. Door een stukje plakband op de stempel te plakken voordat je er inkt op doet, voorkom je dat er te veel inkt op je stempel komt en de afdruk. Op die manier heb ik alleen de tekst gestempeld. En vervolgens met de pons de tekst uitgestanst. Wel opletten, want ik heb het steeltje juist naar de andere kant laten wijzen. Tegenovergesteld van hoe het eigenlijk moet met deze stempel. Daardoor krijg je aan de bovenkant van de tekst een extra stukje die ik gebruikt heb om de tekst aan het slingertje te hangen.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten