maandag 31 augustus 2015

Nieuwe najaarscatalogus, Embellished Ornaments

Hallo creatievelingen

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver, dan gaat de nieuwe najaarscatalogus in! En wat staan er weer mooie producten in om mee aan de slag te kunnen gaan. De komende weken laat ik jullie graag zien wat voor moois ik er al mee heb gemaakt en hoe divers de producten weer zijn.

Uiteraard krijgen mijn klanten een catalogus gratis en mocht jij er ook 1 willen, stuur me dan een mailtje: kruining05@ziggo.nl. Tegen verzendkosten stuur ik hem graag naar je op. De catalogus staat vanaf 1 september ook online op mijn blog.

Aanstaande woensdag en donderdag staat er weer een workshop gepland en we gaan dan meteen aan de slag met de geweldige set: Embellished Ornaments met bijpassende Delicate Ornament Thinlits Dies. Het programma van woensdag en donderdag is hetzelfde en de kosten zijn € 5,00 per persoon. Aan het eind van de avond ga je met 2 zelfgemaakte kaarten naar huis.


Heb jij ook zin om deel te nemen aan deze workshops, geef je dan snel op via de mail:
kruining05@ziggo.nl

Voor dit ontwerp dat ik bedacht heb, maken we gebruik van de embossing techniek. De blaadjes zijn met zilver embossing poeder bewerkt en vervolgens ingekleurd met de Stampin' Write Marker, in dezelfde kleur als de gestempelde tekst. De kerstbal op de kaart is gemaakt met behulp van de thinlits en bestaat uit 3 delen. 

 Bermuda Bay


 Old Olive


 Island Indigo


 Real Red

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten