maandag 17 augustus 2015

Clean & Simple, Happy Birthday

Hallo creatievelingen

Naast kaarten en 3D projecten met allerlei versieringen zoals bloemetjes, verschillende stempels en lintjes, maar ik ook heel graag Clean & Simple kaarten.

Dit zijn kaarten waarbij heel weinig materiaal gebruikt wordt en met een minimaal aan stempels en versieringen. Het leuke hiervan is, is dat je gemakkelijk en snel veel kaarten kunt maken. Voor mij heel handig omdat ik zo veel kaarten zelf verstuur en ook voor projecten die ik verkoop.

Voor deze kaarten heb ik de stempels uit de set: Celebrate Today. Het is wel even oefenen om de ballonnen goed te stempelen en het beste wat je kunt doen is een rubberen matje onder je werk leggen. Of natuurlijk de Stampin' Pierce Mat (pagina 168) van Stampin' Up! Hiermee zorg je ervoor dat de druk beter verdeeld wordt.


Gebruikte kleuren zijn: Daffodil Delight (ballon, 1x afstempelen), Crushed Curry (happy) en Pumpkin Pie (birthday). Het cardstock is Daffodil Delight en Basic Black zodat er een smal randje ontstaat onder de Whisper White.


Voor deze kaart zijn de kleuren: Melon Mambo (birthday), Rich Razzleberry (happy) en Bermuda Bay (ballon). Het cardstock is Melon Mambo en ook hier Basic Black voor een extra accent randje.

Wat vind jij van deze Clean & Simple kaarten? Maak jij die ook weleens? Ik vind het leuk als je jouw projecten deelt met mij.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten