donderdag 6 augustus 2015

Just a Note, Watercolor Whishes

Hallo creatievelingen

Zoals beloofd, nog een kaart, geïnspireerd door de kit: Watercolor Whishes en gemaakt met de stempels uit die kit. Dit kaartje is 10 bij 10 cm, een mooi maatje om een kort, maar lief krabbeltje naar iemand te sturen. Meestal als ik een kaartje maak heb ik iemand in gedachten voor wie ik het kaartje wil maken.


De stempels die ik gebruikt heb: Writing Notes (een achtergrond stempel) en de Watercolor Wings. De tekstjes passen perfect op de lijntjes van de Writing Notes en doordat ik aan de zijkant gaatjes heb gemaakt met de gaatjes pons: Handheld Punch 1/8" (pagina 168) en deze vervolgens ingeknipt heb, lijkt het net of het een velletje uit een ringmapje komt.

Ik koop niet zo heel snel een kit omdat ik het veel leuker vind om zelf mijn kaarten te bedenken en maken. Maar deze Watercolor Whishes kit is echt geweldig. En ik snap ook dat voor een beginnende stempelaar het juist ideaal is om een kit aan te schaffen en de kaarten te maken aan de hand van de beschrijving die er bij zit.

Stampin' Up! heeft nog veel meer kits. Heb je hier interesse in, of vragen over, stuur me dan gerust een mail, ik beantwoord graag je vragen. Mailen kan naar: kruining05@ziggo.nl

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten