zondag 30 augustus 2015

Hoera 50!

Hallo creatievelingen

Eerder deze maand is mijn man 50 geworden en behalve de nodige versiering en natuurlijk een Abraham voor de deur mag een eigen gemaakte kaart uiteraard niet ontbreken.

De achtergrond heb ik versierd met Gorgeous Grunge en vervolgens met Little Numbers Thinlits (pagina 172) 50 eruit gestanst. Hetzelfde heb ik op het labeltje gedaan, alleen heb ik daar de cijfers die uit de kaart komen erin geplakt. Zo passen kaart en doosje perfect bij elkaar. Het doosje is gemaakt met de Curvy Keepsake Box Thinlits van Schoolhouse Designer Series Paper.



Omdat 50 kaarsjes op een kaart een beetje veel zijn, heb ik er maar 3 opgeplakt. Ze worden bij elkaar gehouden door het schitterende lint: 3/8" Stitched Satin Ribbon in de kleur Basic Black (pagina 159).

We hebben mijn man's verjaardag begin augustus gezellig met ons gezin gevierd, heerlijk uit eten en daarna samen naar de film. Vanwege de vakantieperiode hebben we gisteren een feestje gegeven voor familie en vrienden wat uitermate gezellig was. En zo hebben we ook meteen onze zomervakantie mooi afgesloten. Morgen gaan we weer werken en beginnen de scholen komende week. Ik heb een heerlijke vakantie gehad met schitterend weer en fijn samenzijn met ons gezin.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten