dinsdag 4 augustus 2015

Kaart met Watercolor Whishes

Hallo creatievelingen

Met de stempels uit de SUper kit Watercolor Whishes, die ik gisteren liet zien, heb ik natuurlijk ook kaarten gemaakt. Want geïnspireerd door de kaarten uit die kit, kun je heel gemakkelijk zelf ook allerlei kaarten maken.


Ik heb de tekststempels uit de kit gebruikt en gecombineerd met een stempel uit de set: You're so Sweet (pagina 57). De achtergrond is uit de set: You've got This (pagina 113). Ik heb de stempel 1x afgestempeld voordat ik hem op de kaart stempelde.

De kleuren die je ziet zijn: Watermelon Wonder en Night of Navy, dezelfde kleuren als in de kit gebruikt worden. De hartjes komen ook uit de kit, hier had ik er nog enkele van over, net als de lovertjes en de Whasi Tape.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten