maandag 12 januari 2015

Birthday Surprise

Hallo creatievelingen

De afgelopen dagen hebben jullie elke dag kunnen genieten van leuke en nieuwe projecten, niet alleen van mij, maar op zondag zelfs van een heleboel demonstratrices met de bloghop. Ik hoop dat jullie daar van genoten hebben, ik vond het in ieder geval erg leuk om mee te doen. En wat waren er veel verschillende projecten, allemaal gemaakt met producten uit de nieuwe lente/zomercatalogus.

Vandaag laat ik ook graag weer een leuke creatie zien. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met een set uit de Jaarcatalogus, nl. de set: Birthday Surprise. Ik heb me laten inspireren door het schitterende papier: Painted Blooms Desinger Series Paper (nr. 137784, blz. 19 van de lente/zomercatalogus).
De kleuren die hierin gebruikt worden vormen een prachtige combinatie om allerlei variaties mee te maken.

Met de stempels van de set: Birthday Surprise heb ik op Whisper White een achtergrond gestempeld met de kleuren: Blackberry Bliss, Rose Red, Daffodil Delight en Wild Wasabi. Met deze kleuren zo bij elkaar is het een vrolijke verjaardagskaart geworden.

 Het kleine groene afdrukje is een blaadje uit de stempel set: Painted Petals,
een prachtige set die later deze week absoluut nog voorbij zal komen.


Materialen die ik gebruikt heb:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Leuk dat je weer langskomt
Ik vind het leuk als je hieronder een berichtje achterlaat
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten