zondag 11 januari 2015

Blog Hop

Hallo creatievelingen

Welkom op de bloghop georganiseerd door de 
Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices!

Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin' Up! lente/zomercatalogus 2015. Als het goed is kom je hier via het blog van: Deborah Weer.

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Ilse Van Vliet, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!
Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en laat, als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.

Welkom op mijn blog: Stampin Jacqueline. Natuurlijk heb ik ook een project gemaakt met de nieuwe producten. Het grootste probleem was wat ik zou gaan kiezen want er is enorm veel keus! En stuk voor stuk vind ik ze leuk, de een nog mooier dan de ander.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de stempel set: Your Perfect Day omdat deze, samen met het schitterende Something Borrowed Designer Series Paper en het prachtige White Jute Ribbon, een geweldige combinatie is om een trouwkaart mee te maken.
Ik heb een soort Easel kaart gemaakt, die in eerste instantie op een gewone kaart lijkt, totdat je hem open maakt.




Ik wens je veel kijkplezier bij het volgende blog van: Jolanda Stokvis of klik op de link hieronder.
Jolanda Stokvis
Jolanda Stokvis 


Materialen die ik gebruikt heb:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je langskomt, laat gerust een berichtje achter
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


32 opmerkingen:

  1. Ik heb het zelfde papier gebruikt en zo zie je maar dat je van ongeveer het zelfde hele andere dingen kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie en wat een leuke kaartvorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww !! Wat een beauty !! Heel gaaf gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Jacqueline wat een gaaf stukje werk zeg, heel erg mooi geworden!,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje, die mag bij mij wel op de deurmat vallen, vind hem heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow,die is echt leuk zo met die easelkaart binnen in! En zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke easelkaart Jacqueline

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat prachtig!! Dat papier is hier van de week binnengekomen, zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wauw wauw. Dit is onwijs geschikt als kaart voor een huwelijk. Mooi!
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart voor een huwelijk!

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, mooi qua kleuren en vooral qua opbouw. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk idee, heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw..mooie kaart en een leuke lay out heeft het kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie easelkaart! Dit model ga ik onthouden. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh jee... dat papier dreigt op mijn wishlist te komen... mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje Jacqueline! En die fancy fold is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gaaf modelletje echt een inspiratie, dank je wel!!
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, mooi dit papier en wat een leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verrassend model kaart zo, vind ik erg leuk.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen