zondag 4 januari 2015

Sneak Peak, deel 6: Something Borrowed

Hallo creatievelingen


Vandaag laat ik 2 projecten zien in de serie van de Sneak Peaks. Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we gaan bestellen uit de nieuwe voorjaarscatalogus van Stampin' Up!
En er staan ontzettend veel leuke en mooie nieuwe producten in waar je alle kanten mee uit kunt.





Van lint en papier heb ik een broche gemaakt, totaal iets anders dan je van mij gewend bent. Het jute lint komt ook uit de nieuwe voorjaarscatalogus en is prachtig! Het is een stevig, breed lint van Whisper White jute en super mooi om grote krullen en lussen mee te maken. Het leent zich dan ook uitstekend voor de broche die ik gemaakt heb.
De bloemen heb ik uit Whisper White cardstock en Glimmer Paper Silver geponst met de Fun Flower Punch.





De doosjes voor de broche heb ik gemaakt van Sahara Sand cardstock en bekleed met het papier: Something Borrowed Designer Series Paper. Dit papier heeft een design in 2 kleuren: Whisper White en Sahara Sand. Anders dan we gewend zijn, heeft dit papier 4 vellen per design. Alle vellen papier zijn wel dubbelzijdig geprint. Er is voor gekozen om meer vellen met hetzelfde design te maken zodat je meer dezelfde projecten kunt creƫren met hetzelfde papier en is daarom erg geschikt voor bijvoorbeeld de aankleding bij een trouwerij.




Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten