vrijdag 16 januari 2015

Painted Blooms Designer Series Paper

Hallo creatievelingen

Vandaag trakteer ik jullie op een kaart met: Painted Blooms Designer Series Paper in de hoofdrol. Het papier is zo mooi en kleurrijk dat je er werkelijk alle kanten mee op kunt. Het papier dat ik vandaag gebruikt heb heeft kleine tulpjes in allerlei kleuren die zo goed bij elkaar combineren dat de kaart al bijna af is door alleen maar het papier te gebruiken. 

De stempels zijn van de set: Painted Petals, die natuurlijk perfect passen bij het Designer Papier. Echt een TOP combinatie! Dit papier is gemaakt met een groot kleurenpalet: Blackberry Bliss, Blushing Bride, Daffodil Delight, Pacific Point, Rose Red, Sahara Sand, Soft Sky, Whisper White en Wild Wasabi.


Materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Het knoopje heb ik gemaakt met de Buttons & Blossoms Simply Pressed Clay Molds uit de Jaarcatalogus. Een klein beetje klei erin, de mal even in de vriezer zodat de klei goed los laat en de afdruk mooi blijft. 24 uur laten drogen en eventueel een kleurtje geven. Dit heb ik gedaan door de knoop ondersteboven op de inktpad te leggen, zachtjes aandrukken en voorzichtig eraf halen. Laat de inkt goed drogen.



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten