zondag 18 januari 2015

Mini Treat Bag Thinlits en Painted Blooms

Hallo creatievelingen

Met de Mini Treat Bag Thinlits heb ik van het Painted Blooms Designer Series Paper een mooi zakje gemaakt waar perfect een kaart in past. En het geheel past weer in een standaard envelop zodat je het ook op kunt sturen.

Ik vind de kleuren van dit papier ontzettend mooi, ze passen geweldig bij elkaar en je kunt er zelf eindeloos mee combineren. Op de zakje heb ik een labeltje geplakt, gemaakt met de thinlits en een hartje. Het Bakerstwine met zilver maakt het af.

De tekst: For You hoort ook bij de thinlits. Ik heb ze 4 keer uit Whisper White gestanst en vervolgens op elkaar geplakt waardoor ze een 3D effect krijgen. Dit heb ik laatst gezien bij collega demonstratrice; Eveline van Heijst. Ik vond het zo mooi dat ik het zelf ook een keer wilde proberen.



Het kaartje dat erin past heb ik gestempeld met Painted Petals. Wat een gave stempelset is dat. Je bouwt er zelf je kaart mee op en kunt allerlei combinaties maken die je mooi vindt. De prachtige gestempelde afdrukjes lijken alsof ze geschilderd zijn met waterverf.



Alles bij elkaar is het een vrolijk en kleurrijk geheel geworden.

Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten