maandag 26 januari 2015

Kleurencombinatie, deel 1

Hallo creatievelingen

Deze week wil ik jullie trakteren op een bijzondere kleurencombinatie. Overal vind ik inspiratie, vooral veel op pinterest, vaak ook bij collega demonstratrice maar ook in alledaagse dingen. Voor de kerstdagen had ik hagelslag gekocht en toen ik dit op een boterham strooide viel mij de bijzondere kleurencombinatie op. Meteen wist ik: hier wil ik iets mee doen.


De kleuren van Stampin' Up! die ik voor deze combinatie gebruikt heb zijn: Chocolate Chip, Tempting Turquoise en Very Vanilla. Het zijn precies de kleuren die in de hagelslag zitten en toen ik de stempelkussens bij elkaar op tafel had staan was ik op slag verliefd, wat een geweldige combinatie.

Natuurlijk wilde ik ook werken met nieuwe stempelsets uit de vooraarscatalogus en ik heb de mooie set: Moon Lake gekozen. De blauwe achtergrond heb ik gemaakt met Sheltering Tree en het water onder de eend is ook een stempel uit die set.


Het is een mooie, ingetogen kaart geworden


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

1 opmerking: