vrijdag 23 januari 2015

Perpetual Birthday Calendar

Hallo creatievelingen

Vandaag wil ik jullie 2 projecten laten zien, allebei gemaakt met de stempel set Perpetual Birthday Calendar en Fabulous Four. Beide sets staan momenteel heel hoog bij mij omdat je er gemakkelijk en snel een serie kaarten mee kan maken. En soms is het handig om een voorraad kaarten te hebben.

Zo heb ik deze dank-je-wel-kaarten gemaakt voor mijn klanten. Ik probeer elke maand iets extra te doen om mijn klanten te geven bij hun bestelling en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. En dank je wel zeggen omdat ze bij mij willen bestellen is een kleine moeite en ook nog eens leuk voor mij om een kaartje te maken.



Gebruikte kleuren: Blushing Bride, Daffodil Delight
Sahara Sand en Blackberry Bliss
Cardstock: Blackberry Bliss

Daarnaast heb ik ook een kleine voorraad beterschapskaarten gemaakt. Deze zijn altijd goed om bij de hand te hebben, want zeg nou zelf, het is toch fijn om een kaartje te krijgen als je ziek bent.




Gebruikte kleuren: Daffodil Delight, Pumpkin Pie, Real Red, Melon Mambo,
Blackberry Bliss, Tempting Turquoise, Bermuda Bay en Sahara Sand
Cardstock: Blushing Bride en Bermuda Bay



Overige materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten