dinsdag 16 juni 2015

Garden in Bloom, deel 2

Hallo creatievelingen

Zoals beloofd, elke dag een blogberichtje met projecten, gemaakt met Garden in Bloom. Het is volgens mij wel duidelijk hoe fantastisch ik deze set vind! Is hij niet geweldig?

Deze keer heb ik vooral Watermelon Wonder gebruikt omdat er van de nieuwe In Colors ook zulke leuke kleine bloemetjes zijn: In Color Blossom Accents. Had jij ze al gezien? Ze staan op pagina 160 en er zitten 20 van deze schattige bloemetjes in het doosje, van elke kleur 4 stuks.

Zelfs mijn jongens, uit de kluiten gewassen jong volwassenen, vinden deze set SUper. Mijn jongste zoon vindt dat de kaart lijkt op een kindertekening met stijl. De set heeft iets nostalgisch, wat doet denken aan je kindertijd. Heerlijk tekenen en inkleuren. En dat is precies wat ik gedaan heb, nou ja bijna. Ik heb ze niet zelf getekend, maar wel zelf gestempeld :-)


Hier krijg je toch ook zin van om te gaan stempelen en te experimenteren met kleuren?



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Ik snap helemaal waarom dit jou favoriet is, dit is al weer zo'n mooie kaart! Mijn verlanglijstje wordt steeds langer 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Karla, hij is zo mooi! En veelzijdig. Die moet je echt op je verlanglijstje zetten hoor, sterker nog, die moet je kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen