vrijdag 19 juni 2015

Garden in Bloom, deel 5

Hallo creatievelingen

Vandaag een vrolijk kaartje met de nieuwe kleur: Delightful Dijon. Een kleur waarvan ik me voor kan stellen dat je er even aan moet wennen. Maar ik moet zeggen, het went snel :-)

Ik hou wel van een diepe kleur geel, meer oker eigenlijk. Al vind ik het geen makkelijke kleur om te combineren. Ik gebruik meestal paars in combinatie met geeltinten omdat ze elkaar zo geweldig complimenteren.

Bij de stempelset: Garden in Bloom zitten ook een paar lieve teksten. Maandag had ik de tekst gebruikt: Friends are kind to each other's hopes & cherish each other's dreams. Vandaag de tekst: Hope you're feeling special today. En er zit nog een tekstje bij: because that's just what you are. Deze laatste past perfect bij feeling special, al vond ik dat voor deze kaart niet nodig.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten