zaterdag 6 juni 2015

Nieuwe In Colors 2015 - 2017: Tip Top Taupe

Hallo creatievelingen

Zoals ze in het Engels zeggen: Save the best for last. Dat heb ik gedaan met de onderstaande kaart met Tip Top Taupe!

Alle andere kleuren van de nieuwe In Colors komen er natuurlijk ook weer in voor. Deze kaart heb ik op dezelfde manier ontworpen, alleen deze keer heb ik voor de achtergrond: Work of Art gebruikt. Daarmee maak je ook in een handomdraai je eigen design papier.

De tekst komt wel uit de stempel set: Sprinkles of Life en ook deze keer weer de ponsen: Tree Builder en Banner Triple gebruikt.

Hier nog een keer alle kaarten bij elkaar:












Ik hoop dat je de kaarten die ik je deze week heb laten zien jou ook inspireren tot het maken van leuke projecten. Deel ze met mij en laat hieronder weten wat jij gemaakt hebt.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten