maandag 1 juni 2015

Nieuwe In Colors, 2015-2017

Hallo creatievelingen

Deze week zijn de nieuwe In Colors de hoofdrolspelers op mijn blog. Nog 1 nachtje slapen en dan kunnen we bestellen uit de nieuwe catalogus, whoohoo!

Maar vandaag eerst aandacht voor de prachtige nieuwe kleuren: Cucumber Crush, Delightful Dijon, Mint Macaron, Watermelon Wonder en Tip Top Taupe. Ik heb van elke kleur een voorbeeld gemaakt hoe ze passen binnen de kleurenfamilies die Stampin' Up! al heeft en ik vind ze geweldig.

Goed, eerlijk is eerlijk, ik moet elke keer wel even wennen aan de nieuwe kleuren, maar als ik ze dan in mijn handen heb en ermee kan gaan spelen, dan wennen ze heel snel. En in mijn hoofd ontstaan alweer allerlei ideeën wat ik kan gaan maken.

Zo allemaal bij elkaar vind ik ze prachtig waarbij Tip Top Taupe al op voorhand favoriet was bij mij.
Op de kaarten hieronder heb ik elke stempel afdruk zonder af te stempelen meteen op papier gestempeld.

 Zoals gezegd, elke kleur heb ik samen met bestaande kleuren gestempeld om te laten zien hoe ze zich tot elkaar verhouden. De middelste afdruk van elk kleurenrijtje is de nieuwe kleur.
Cucumber Crush is een felle groene kleur, deze past overigens perfect bij de felle kleuren van de Brights serie.
Delightful Dijon is een donkere okergele mosterd kleur, zoals de naam al doet vermoeden.
Mint Macaron is een grijsgroene kleur. 1x afgestempeld wordt deze een stuk zachter en past hij nog mooier bij de ingetogen kleuren van Stampin' Up!
Watermelon Wonder is een hele mooie rood/oranje kleur. Echt heel erg mooi, ik denk dat ik deze kleur vaak ga gebruiken. 
Tip Top Taupe is een naturel kleur en past perfect bij de Neutrals van Stampin' Up! Dat deze kleur al meteen favoriet was bij mij is niet vreemd, want met exact dezelfde kleur heb ik de muren van mijn berging geverfd, een aantal maanden geleden.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten