donderdag 18 juni 2015

Garden in Bloom, deel 4

Hallo creatievelingen

Deze keer een ingetogen kaart met naturel kleuren, want met Garden in Bloom kun je ook een stemmige condoleance kaart maken. Ik krijg regelmatig vragen over wat ik gebruik om een kaart te maken als je iemand wilt laten weten dat je aan hem/haar denkt.

Meestal gebruik ik daarvoor een bloemenstempel of bv. de bomen uit de set: Lovely as a Tree. De kleuren variƫren van zacht paars (Wisteria Wonder) en groen (Pear Pizzazz) tot naturel tinten. Vooral de Naturals gebruik ik vaak. En deze tonen zijn nu aangevuld met het prachtige Tip Top Taupe. Ik ben helemaal weg van die kleur.

Dus kan het ook niet anders dat ik een set waar ik verliefd op ben combineer met een kleur die ik helemaal te gek vind. De tekst en de lijnen van de bloemen heb ik gestempeld met Tip Top Taupe en de binnenkant met Crumb Cake. De blaadjes zijn met Sahara Sand gestempeld, net als het vlindertje.

Ik vind de kaart erg mooi geworden, wat vinden jullie?

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten