maandag 18 januari 2016

Balloon Celebration, deel 1

Hallo creatievelingen

Deze hele week besteed ik aandacht aan de nieuwe stempel set: Balloon Celebration van Stampin' Up! Je kunt de stempels vinden in de nieuwe voorjaarscatalogus op pagina 12 en hij is verkrijgbaar in een bundle waarbij de bijpassende pons: Balloon Bouquet bij zit.

De kaart is redelijk eenvoudig, want je hebt echt niet veel nodig om een leuke kaart te maken. De basiskaart is van Tempting Turquoise cardstock gemaakt, met Whisper White als toplaag. Daar heb ik enkele sterretjes op gestempeld (zitten ook in de set van Balloon Celebration). De ballonnen heb ik apart gestempeld en met de Balloon Bouquet Punch geponst.




Er zitten verschillende stempels in deze set waarmee je het draadje van de ballon kunt stempelen en 1 daarvan heeft er zelfs een tekstje in zitten: Let us celebrate. Daardoor geïnspireerd heb ik aan de zijkant van een Stampin' Write Marker zelf lijntjes getekend, geheel in stijl met de stempel. Ik heb hiervoor de kleur: Early Espresso gebruikt.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten