maandag 4 januari 2016

Sneak Peak, deel 6

Hallo creatievelingen

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale A Bration van Stampin' Up! van start! En ik heb er enorm veel zin in. Er staan zo veel prachtige nieuwe producten in om mee aan de slag te gaan, dat ik bijna niet kan wachten.

Heerlijk dat ik als demonstratrice al eerder het een en ander heb kunnen bestellen zodat ik al vast wat leuke voorbeelden kan laten zien. Dat is 1 van de vele voordelen waar ik elke keer weer van geniet.

Vandaag nog een Sneak Peak met Nice Cuppa. Super leuke set met geweldige, bijpassende Framelits: Cups & Kettle. De kaart heb ik opgebouwd met Mint Macaron als basiskaart en daarop Basic Black en de toplaag is van Whisper White.

Met Washi Tape, It's My Party (ook nieuw), heb ik enkele stroken op het papier geplakt. Dezelfde kleuren komen terug in het cardstock voor de kaart en in het kopje (Crushed Curry).


Het Baker's Twine is ook nieuw en ik vind hem zo mooi! Het is een dubbele draad van zwart en Mint Macaron, prachtig. Deze Baker's Twine wordt per 2 rolletjes verkocht, in de combinatie Basis Black/en Mint Macaron en Basic Black/Melon Mambo (die is ook schitterend).

Ik hou er erg van om dit soort kleine details aan kaarten toe te voegen het geeft een project een extra dimensie.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten