zondag 3 januari 2016

Sneak Peak, deel 5

Hallo creatievelingen

Tot slot in deze serie van Sneak Peaks uit de nieuwe voorjaarscatalogus van Stampin' Up! een 3D project en ook hier zitten weer fantastische nieuwe producten in verwerkt.

Het begint met het SUper leuke Designer Series Paper: It's My Party. Dit is een blok van 12" bij 12" vellen en er zitten maar liefst 48 vellen op het blok! Ja, dat lees je goed: 48! Ideaal als je graag voor een feestje uit wil pakken met eigen decoraties zoals feesthoedjes en slingers, want van elk design zitter er 4 vellen op het blok, varierend van heel feestelijk tot heel eenvoudig. 

Ik heb een groot melkpak gemaakt, hier heb ik een heel vel voor gebruikt (geweldig, weinig afval, daar hou ik van!). Het pak heb ik versierd met een knijpertje bovenaan waar een kleine Honeycomb  Embellishment op zit. Die zijn ook nieuw en SUper schattig. Ze komen in 3 kleuren: Mint Macaron, Blushing Bride en White.


Ook het Baker's Twine is nieuw, net als het kleine strik-clipje rechts onderaan van de label. Het labeltje heb ik gemaakt met Washi Tape (ja, ook nieuw en uiteraard in coördinerende kleuren met het Designer Series Paper.

De ballonnen heb ik gemaakt met de nieuwe stempelset: Balloon Celebration. Bij deze stempelset hoort een bijpassende pons: Balloon Bouquet Punch! Whooohoo. Daar maak je mij ontzettend blij mee. Nu kan ik helemaal los gaan met ballonnenkaarten maken. Uiteraard komt deze set later deze maand nog uitgebreid terug. 

En ik kan je nu ook alvast vertellen dat eind januari een workshop gepland staat: Stamp a Stack met deze SUper fantastische stempelset. Stamp a Stack houdt in dat we die avond 4 verschillende kaarten gaan maken met deze stempelset. Wil je meer weten over deze workshop, klik dan hier en geef je snel op via kruining05@ziggo.nl



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten