vrijdag 1 januari 2016

Sneak Peak 2016, deel 3

Hallo creatievelingen

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat 2016 een heel creatief jaar voor je mag zijn en dat we elkaar kunnen mogen blijven inspireren.

Voor vandaag nog een kaart gemaakt met nieuwe producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Timeless Textures is snel een favoriet aan het worden, evenals de geweldig veelzijdige set: Number of Years.

Dit is een stempel set met grote cijfers, mooie teksten en bloemmotieven MET bijpassende famelits! Wat kun je hier veel kanten mee op en ik ga er dan ook graag nog een week de aandacht aangeven, later in januari.

Deze kaart heeft ook weer vintage uiterlijk gekregen, gestempeld met Timeless Textures. Oh, wat is dat toch een leuke set, hij staat vooraan in mijn stempel kast, zodat ik hem meteen kan pakken. De kleuren zijn: Blushing Bride, Early Espresso, Crumb Cake en Smoky Slate.



Ook deze keer heb ik als basis als basis kaart: Very Vanilla gebruikt om de vintage look extra aan te zetten. En vintage past wel bij een verjaardagskaart voor iemand die 50 is geworden, hihi.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Mooi ! Ook voor jou veel inspiratie in 2016 ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, dit is toch wel een oude liefde van me: kaarten op deze manier opbouwen.

      Verwijderen