donderdag 31 december 2015

Sneak Peak 2016, deel 2

Hallo creatievelingen

Vandaag nog een leuke creatie met de SUper mooie, gratis, set: Sky is the Limit. Dit is overigens een limited set, verkrijgbaar van 5 januari tot en met 14 februari. Daarna komt er een andere gratis set voor in de plaats, want de Sale A Bration duurt tot en met 31 maart.

De kaart heeft een vintage uiterlijk gekregen doordat ik met stempels uit de nieuwe set: Timeless Textures een eigen achtergrond heb gemaakt. Deze set bevat verschillende stempels waarop verschillende texturen staan zoals tape, stof, hout etc. Echt een set die de moeite waard is om in huis te hebben want je kunt er enorm veel kanten mee op.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn Very Vanilla en Crumb Cake (Cardstock) als basis met de inkt: Crumb Cake en Early Espresso. Hierdoor geef je in een handomdraai een vintage uiterlijk aan je kaart. En dit past perfect bij het mooie vliegtuig. Met Crumb Cake heb ik de randen bestempeld en met Early Espresso het losse element, het vliegtuig en de tekst.

Door de randjes voorzichtig met de zijkant van een schaartje of mesje ruw te maken, creëer je een verouderde indruk, wat de vintage kaart alleen maar ten goed komt. Daarna heb ik met een sponsje de randen met Early Espresso bewerkt om ze nog wat donkerder te maken.

Ik ben helemaal weg van dit vliegtuigje en ook van de set: Timeless Textures. Geweldig vind ik ze en binnenkort zal ik een hele week allerlei leuke projecten laten zien met deze SUper sets.

Leuk dat je weer langskomt
En een hele goede jaarwisseling vanavond!

Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten