vrijdag 11 december 2015

Snow Place & Snow Friends

Hallo creatievelingen


Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door een kerstslinger die ik gemaakt heb (later deze maand komt die nog aan bod). Ik vond de combinatie Snow Place en het Merry Moments Designer Series Paper van Stampin' Up! zo leuk dat ik er ook een kaart mee wilde maken.

Met behulp van de bijpassende Snow Friends Framelits Dies heb ik 2 sneeuwpoppen gemaakt. Elke onderdeeltje heeft zijn eigen framelit. Het lijkt een beetje op de papieren Dress-up die ik vroeger als kind gehad heb en waarmee ik eindeloos kon variëren in de kleding.

Met de stempelset Snow Friends van Stampin' Up! kun je ook eindeloos afwisselen en ik vind niks leuker dan dat! Heerlijk om allerlei verschillende sneeuwpoppen en pinguïns mee te maken.


De basiskaart is wederom gemaakt van Whisper White Thick Cardstock en het tussenlaagje is Mossy Meadow Cardstock. Dit is een hele donkere kleur groen die perfect erbij past en waardoor de lichtere kleur groen er nog meer uit springt.

Het touwtje onder de sneeuwpoppen is de Silver Cording Trim. Dit is een dik metaalachtige draad met een beetje een robuuste uitstraling. Perfect voor op de kaart.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten