zondag 13 december 2015

Tic-Tac-doosje met Snow Place & Friends

Hallo creatievelingen

Voor vandaag weer zoals de meeste zondagen een 3D project. Ik heb me voor dit project laten inspireren door verschillende projecten die ik op Pinterest tegen ben gekomen.

Het project is ideaal voor als je een kraam huurt zodat je tafel snel en mooi aangekleed is. Ook is het erg leuk als traktatie, deze sneeuwpop die zijn buikje vol heeft van de Tic-Tacs.

Als eerste heb ik een omslag gemaakt voor het Tic-Tac-doosje die net iets groter is dan het doosje zelf. Vervolgens heb ik zowel op de voorkant als de achterkant een iets kleiner stukje Design papier geplakt. Daarna heb ik eerst in alle sneeuwpoppen een rondje geponst met de 1/2" Circle Punch en toen de popjes op de omslag geplakt. Om te zorgen dat je de Tic-Tac kunt zien heb ik nogmaals met de 1/2" Circle Punch een rondje geponst. Doordat de sneeuwpop al een gat in zijn buik had, kun je precies zien waar je de pons moet zetten.

De reden van deze volgorde is dat 3 lagen papier en cardstock te veel is om door heen te ponsen. Daar kan je pons echt kapot van gaan en dat is natuurlijk zonde! Nu pons je maximaal door 2 lagen waarvan 1 laag cardstock en 1 laag design papier. Let wel op: Stampin' Up! adviseert maar 1 laag per keer te ponsen, het is voor eigen risico als je meerdere lagen doet.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten