donderdag 24 december 2015

Kerstdoosje en bijpassende kaarten met Embellished Ornaments

Hallo creatievelingen

Dit kerstdoosje met 5 bijpassende kaarten wilde ik jullie niet onthouden. Een mooi geschenk om aan iemand te geven.

Het doosje is gemaakt van Whisper White Thick Cardstock en het deksel is net ietsje groter dan de onderkant zodat ze perfect op elkaar passen. De bovenkant heb ik versierd met een stempel uit de set: Embellished Ornaments. Ik heb eerst met de Journaling Pen een vierkant kader getekend en om te zorgen dat ik binnen de lijntjes bleef met stempelen heb ik ze afgeplakt met Memoblaadjes. De gestempelde blaadjes heb ik met een marker ingekleurd. Daar boven op een plukje Metallic Thread (Gold) geplakt en een uitgestanst Ornament (gestempeld in Real Red).


De bijpassende kaarten zijn 4" bij 4" en het doosje is net iets groter zodat de envelopjes er ook nog in passen. De envelopjes heb ik met de Envelop Punch Board gemaakt en de richtlijnen aangehouden voor kaarten van 4" bij 4". Ook de enveloppen heb ik versierd met een stempel van hetzelfde takje als op de bovenkant van het doosje.

De voorkant van de kaart is in verschillende laagjes opgebouwd. Van de set: Perpetual Birthday Calendar heb ik de veeg gebruikt en met Gorgeous Grunge nog enkele spatten erbij gemaakt. Ook op de kaart zit een plukje Gold Metallic Thread en daar boven op een uitgestanst ornament.



Deze eenvoudige kaart heeft een chique, moderne uitstraling met traditionele kleuren.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten