maandag 28 december 2015

Sneak Peak 2016, deel 1

Hallo creatievelingen

Vandaag is het dan eindelijk zo ver, de kerstdagen zijn achter de rug en het nieuwe jaar nadert met zeer rasse schreden. Tijd voor de Sneak Peak van 2016. Vanaf 5 januari gaat de Sale A Bration van start en ook de nieuwe voorjaarscatalogus. En wat staan er weer geweldige nieuwe producten in!

Voor degene die niet weten wat de Sale A Bration inhoudt, dit is een feestje van Stampin' Up! waarbij je bij ELKE besteding van € 60,00 een gratis product mag uitkiezen uit de Sale A Bration (SAB)folder! Vanaf 5 januari staan de SAB folder en de nieuwe voorjaarscatalogus online en natuurlijk heb ik voor mijn vaste klanten ook een pakketje klaar liggen. Deze kun je ophalen op woensdag 6 of donderdag 7 januari tijdens mijn party, kijk voor meer informatie hier

Voor het project van vandaag heb ik gebruik gemaakt van producten uit de voorjaarscatalogus en uit de SAB folder. De achtergrond heb ik gestempeld met een stempel uit de set: Going Global. Een SUper leuke, mannelijke set. Ik vind hem erg gaaf, zeker in combinatie met de set uit de Sale A Bration folder: Sky is the Limit.


De kleuren van de kaart zijn: Night of Navy, Whisper White en Crushed Curry


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten