zondag 6 december 2015

Acorny Thank You, deel 4

Hallo creatievelingen

Uiteraard mag een kerstkaart met deze SUper leuke set van Stampin' Up! in het rijtje niet ontbreken. Want zoals ik eerder deze week al aangaf, kun je alle kanten op met Acorny Thank You.

Ik heb voor deze kaart mijn favoriete kleurencombinatie weer te voorschijn gehaald: Island Indigo en zilver. Door op de dopjes van de eikeltjes het kroontje te plakken wat bij de Delicate Ornament Thinlits Dies zit, maak je in een handomdraai van een eikeltje een ornament voor in de kerstboom.



Met Gorgeous Grunge heb ik de achtergrond gemaakt in de kleuren Smoky Slate en Island Indigo. Echt, ik kan geen genoeg krijgen van deze stempelset en menig kaart heb ik er al mee bewerkt. De tekst komt van de set: Wondrous Wreath. Een stukje Silver Metallic Thread en een strikje van Island Indigo Cotton Ribbon (pagina 159) maken deze kaart nog feestelijker.

Ik hoop dat ik je ook deze week weer heb kunnen inspireren en de veelzijdigheid van Stampin' Up! heb laten zien. Heb je vragen, wil je graag een keer een workshop bijwonen, of wil je graag jouw creaties met me delen, stuur dan een mailtje naar: kruining05@ziggo.nl


Leuk dat je weer langs komt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten