vrijdag 4 december 2015

Acorny Thank You, deel 3

Hallo creatievelingen

Naast Acorny Thank You  van Stampin' Up! (pagina 45 van de najaarscatalogus), heb ik ook de Woodland Textured Impressions Embossing Folder gebruikt. Deze embossing folder is nog tot en met 4 januari te koop, zolang de voorraad strekt. Dus mocht je deze nog graag willen kopen, dan is het slim om niet te lang te wachten met bestellen.

Om het effect van een gekleurde achtergrond te krijgen heb ik de folder aan 1 kant beïnkt en vervolgens met papier door de Big Shot gehaald. Voor uitleg over deze techniek verwijs ik je graag naar een andere site, klik hier. Het filmpje is wel in het Engels, maar laat goed zien welke zijde van de folder je met inkt moet bewerken. Let wel op, als je de folder met een "smerende" beweging beïnkt, zorg dan dat je inktpad niet te nat is, want anders krijgt je een ophoping van inkt langs de verschillende randjes. En dat ziet er na het embossen niet zo mooi uit.

Voor de bruine kaart heb ik Tip Top Taupe gebruikt en voor de blauwe variant is dat Island Indigo.


Vervolgens heb ik het gehele stuk Whisper White met Versa Mark beïnkt en meteen Embos Powder: Iridescent Ice erover gestrooid. Even verhitten met de Heat Tool en je kaart heeft een licht glinsterende look. Het eikeltje komt uiteraard van de set: Acorny Thank You.





Voor beide kaarten heb ik dezelfde techniek gebruikt. De tekst van deze kaart is van de set: One Big Meaning (pagina 16 van de jaarcatalogus van Stampin' Up!).

Leuk dat je weer langs komt
Fijne dag vandaag
En voor morgen een fijne Sinterklaas allemaal

Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten