maandag 21 december 2015

Kerstkaart met Beautiful Bunch

Hallo creatievelingen

Vandaag op de valreep nog een kerstkaart. Deze heb ik gemaakt met de stempel set: Beautiful Bunch van Stampin' Up!

Een stempel set waarbij je in eerste instantie niet aan kerst denkt, maar als je de juiste bloemen met elkaar combineert maak je in een handomdraai je eigen kerstroos. Op en top Kerst dus. Voor de kersttekst ben ik uitgeweken naar de set: Wondrous Wreath, ik vind het lettertype van deze tekst heel erg mooi.

Omdat ik wilde dat de bloem echt op een kerstroos zou lijken heb ik voor de kleuren: Real Red en Mossy Meadow gekozen die zowel in de bloem als in de cardstock terug komen. De bloem heb ik enkele keren gestempeld en met behulp van de perfect bijpassende pons: Fun Flower uit geponst. En door ze iets verdraaid van elkaar op te plakken creëer je een 3D effect.


Voor het ultieme kerstgevoel mogen natuurlijk een lintje en enkele prachtige Iced Rhinestones niet ontbreken, ze maken de kaart echt af! Je kunt deze kerstroos super makkelijk zelf maken en hij is geschikt voor allerlei projecten, zoals een op een naamplaatje voor op de gedekte kersttafel, of op de bovenkant van een doosje. Je kunt er zelfs een ornament voor in de boom van maken als je er 2 maakt en deze met de onderkant tegen elkaar aan lijmt.

Heb jij al een idee wat je allemaal met een kerstroos zou kunnen doen?

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Ja die bloem is leuk ! Ik gebruikte hem alleen nog niet als kerstroos.
    Aan een adventkrans zou die ook mooi staan . Misschien dat ik hem volgend jaar ook op mijn kerstkaarten kan gebruiken ...
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goed idee Sarah, op een mooie krans zou deze bloem zeker niet misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen