vrijdag 18 december 2015

Snow Place, all about pinguïns, deel 2

Hallo creatievelingen

Uiteraard vandaag ook de pinguïns in de hoofdrol van de set Snow Friends van Stampin' UP! Ik raak niet uit geknutseld met deze zeer gevarieerde stempel set. Ik heb er al menig kaartje en 3D project van laten zien.


De kaart is geïnspireerd op een kaart die ik op Pinterest heb gezien en is een beetje revue-achtig. Ze willen er graag een grote show van maken en dat is ze weer gelukt.



Ook voor deze kaart heb ik de kleuren Whisper White, Tempting Turquoise en Smoky Slate gebruikt en een klein beetje Daffodil Delight. De snavels en poten heb ik met een marker in gekleurd.

Het lijkt alsof ze zo kunnen beginnen aan een vrolijke dans, net als in de film Happy Feet, niet waar?

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen: