maandag 7 december 2015

Snow Place & Friends

Hallo creatievelingen

Ik blijf het een geweldig leuke set vinden uit de najaarscatalogus van Stampin' Up!: Snow Place. Je kunt hier zo veel kanten mee op en ik heb er al een heel aantal leuke kaarten mee gemaakt.

Zo ook vandaag met de pinguïn waarvan ik een soort pinguïn-rendier van gemaakt heb. Ik heb hiervoor de stempels voor de armpjes van het klein sneeuwpopje gebruikt. En met een rode Enamel Dots krijg je een schitterende rode neus.


Het design papier is van de serie: Season of Cheer welke ik op een stukje Real Red cardstock heb geplakt, evenals de cirkels met de pinguïn-rendier. De basis heb ik gemaakt van Whisper White Thick Cardstock, ideaal om de basiskaart mee te maken want hij is wat dikker en dus steviger dan de gewone Whisper White Cardstock.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten