zondag 10 januari 2016

Nice Cuppa van Stampin' Up!

Hallo creatievelingen

Natuurlijk mag ook deze week een 3D project niet ontbreken. Ik heb de Mini Treat Bag Thinlist hiervoor gebruikt en daarmee zakjes gemaakt met het nieuwe Have a Nice Cuppa Designer Series Paper Stack (een blok van 15 bij 15 cm). Het papier heeft prachtige kleuren zoals Bermuda Bay, Melon Mambo, Wisteria Wonder en nog meer. Ze combineren fantastisch met elkaar.

Op pagina 34 van de voorjaarscatalogus vind je nog meer voorbeelden wat je met deze leuke set allemaal kunt maken.













Om deze zakjes heb ik het Bakers' Twine gedaan waar ik het eerder deze week al over had, dit is de Melon Mambo versie. Mooie kleur om met Basic Black te combineren.

De zakjes heb ik gevuld met een zakje thee en een lekkere bonbon en cadeau gedaan bij mijn Sale A Bration Party van afgelopen woensdag en donderdag. We hebben er samen erg van genoten.



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten