zondag 24 januari 2016

Balloon Celebration, deel 5

Hallo creatievelingen

Natuurlijk mag deze week een 3D project niet ontbreken. Ik heb gekozen voor een grote favoriet bij veel mensen: de Card in a Box. Dit doosje kun je heel makkelijk plat vouwen en past in een gewone envelop. Ideaal dus om op te sturen en de ontvanger krijgt een doosje als kaart die weer leuk op een plankje gezet kan worden.

Het papier dat ik gebruikt heb is het: It's My Party Designer Series Paper. Dit blok is 12" bij 12" (30,5 bij 30,5 cm) en bevalt 48!! vellen. Veel leuke en kleurrijke designs waarmee je bv. een feestje aan kunt kleden. Ik vind de kleuren die gebruikt zijn voor dit design papier erg goed bij elkaar passen.


Uiteraard heb ik de kleuren die in het papier zitten gebruikt om de ballonnen mee te stempelen. En misschien had je al gezien dat ik ook 2 stukjes plastic sheet heb gebruikt zodat het lijkt of enkele ballonnen zweven.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline
kruining05@ziggo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten