zondag 31 januari 2016

Opdracht: Exploding Box Zoo Babies van Stampin' Up!

Hallo creatievelingen

Een andere, zeer populair project, is de Exploding Box. Het effect is ook zo ontzettend leuk, als je het dekseltje van het doosje haalt, vallen de zijkanten naar buiten open. Het explodeert als het ware. Een echt ooooh-moment voor de ontvanger. Natuurlijk ook ontzettend leuk om te maken en helemaal genieten voor mij als klanten het speciaal vragen of ik er nog 1 (of 2) wil maken.



Met het nieuwe Design Papier: Birthday Bouquet (pagina 9 van de voorjaarscatalogus) heb ik de binnen en buitenkant van het doosje versierd. En ook het design papier uit de Colour Collections is goed van pas gekomen. Ik heb 2 verschillende doosjes gemaakt. Deze heeft als basis Whisper White en onderaan vind je nog een doosje waarbij Crumb Cake de basis is.

Op het labeltje heb ik met Balloon Builders een konijn gestempeld die een Watermelon wonder ballon vast houdt. Een lintje of strikje maakt het doosje aan de buitenkant verder af.


De buitenste panelen maak ik altijd dubbel zodat ik er kaartjes in kan doen waar ik lieve tekstjes op kan stempelen. De afbeeldingen zijn van Zoo Babies en de tekstjes van Made with Love. Er is nog voldoende ruimte om er zelf ook nog iets bij te schrijven. En in het midden is plaats voor een klein cadeautje zoals bv. een slabbetje of babysokjes.

Geweldig leuk om te maken. Heb jij ook een leuke opdracht voor mij? Of wil je hulp bij een project waar je mee bezig bent, mail me gerust, ik help je graag verder. 


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline
kruining05@ziggo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten