vrijdag 22 januari 2016

Balloon Celebration, deel 4

Hallo creatievelingen

Vandaag een kaart gemaakt met Balloon Celebration en Number of years met een van mijn favoriete technieken: Embossen.

Zowel de ballonnen als de cijfers zijn met goud geëmbost. Door Basic Black te gebruiken voor de basis kaart in combinatie met goud krijgt de kaart een chique uitstraling. Op de achtergrond zie je heel licht enkele stempelafdrukjes in roze. Ik heb hiervoor Blushing Bride gebruikt zodat het goudkleurige er nog meer uit springt.



De cijfers heb ik uit Basic Black cardstock gestanst. De gestempelde cijfers iets kleiner uit geknipt zodat er een mooi zwart randje om de 50 zit, net als bij de kaart zelf. Ik vind het leuk als dit soort randjes terugkomen op een kaart, want het zorgt voor eenheid.

Verschillende kaarten die ik de afgelopen week heb laten zien (en die nog gaan komen) zijn geïnspireerd door voorbeelden die ik op Pinterest heb gevonden. Kijk hier als je nog meer inspiratie wil zien.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline
kruining05@ziggo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten